neděle 17. června 2012

Nevíte, kdo mi neustále krade čas?

Případně by se mi hodil stroj času a možnost si nějaký ten čas někde zase nabrat.

Mám pocit, že věcí, které chci dodělat (samo sebou nejlépe hned) je prostě nějak moc. Je pravda, že občas tak nějak ze vzduchu vzniknou věci nové - třeba když mi dnes z auta odpadl kus pružiny. Docela by mne zajímalo, jak se může kus oceli o průměru 1cm prostě zlomit, ale rozhodně to znamená, že budu muset auto nechat opravit (no, snad to bude rychlé, budu ho potřebovat).

Další úžasná myšlenka je z minulého týdne - začít na Facebooku trochu propagovat Akicon. Myšlenka týdne správně WTF otázek na všechny fanoušky je zdá se celkem úspěšná (docela to na stránce začalo žít), ale mírně mne naštvaly téměř nulové na inspektora Zenigatu (i když je asi pravda, že těm děvčatům mezi 13 a 18 lety, kterých je mezi fanoušky nejvíc to jméno nic neříká...).

Pak v úterý vznikl ještě jeden plán. Ten ale zatím čeká na realizaci, tak se o něm moc  zmiňovat nebudu :)

K tomu, abych si pohrál s SPI portem Raspberry PI, nebo prozkoumal nějakou knihovnu pro IP telefonii jsem se jako obvykle nedostal (rodinné povinnosti jsou zdlouhavé zlo).

Alespoň v hardwarovém projektu jsem se posunul - sice trochu jinam, než bych chtěl, ale posunul. To neustálé padání programu na kreslení plošného spoje mne donutilo koupit novou grafárnu. Jsem zvědavý, jestli bude mít nejlevnější Nvidia lepší ovladače, než onboard Intel.

A teď si jdu odškrtnout položku "napsat zase něco na blog"...

Žádné komentáře:

Okomentovat