neděle 20. května 2012

Postřehy dnešního dne...

Dnes jsem se celý den snažil zprovoznit několik věcí, což se částečně povedlo. Při tom jsem přišel na nějaké zajímavosti:
  • Pokud si pořídíte JTAG, který je "kompatibilní" s většinou podporovaných v tuně softwaru, tak to taky může znamenat veškerý software, krom toho, který používáte...
  • Zdá se, že jsem zlikvidoval jeden GPIO pin na Raspberry Pi. I bez něj jsem ale zprovoznil komunikaci s RF modulem (zítra se pokusím zprovoznit komunikaci mezi dvěma moduly a udělám snad i nějaké testování dosahu).
  • Odpoledne jsem čistě náhodou zapnul televizi a od pana Cibulky se dozvěděl, že naši politici jsou pod vlivem KGB a dalších organizací a jako tradičně odrecitoval 2x program své strany. Je zajímavé, že v debatě nejrozumněji vyzníval předseda DSSS.
  • Paramedic mise v GTA: Vice city je pěkně náročná - obzvlášť, když vám pacienti, které máte zachránit tak vehementně skáčou pod kola...
  • Opět jsem zkonstatoval, že mám malý stůl. 
 A nakonec něco málo hudby, co jsem dnes přes den poslouchal:


A nakonec se mi povedlo při psaní tohohle příspěvku usnout :)

Žádné komentáře:

Okomentovat