neděle 13. května 2012

Raspberry PI, den druhý

Dnes jsem si vyzkoušel další rozhraní - konkrétně programovatelné výstup (GPIO). Moje snaha o zprovoznění displeje z Nokie 6100 se nesetkala s úspěchem (což přisuzuju spíš vlastnostem těch čínských displejů, které bůh ví jestli fungují). Při testování jsem použil právě GPIO na Raspberry PI, které se ovládají programově velice jednoduše - v podstatě stejně, jako na jednočipu. Akorát v případě R-PI člověk může na stejném zařízení pustit emacs a programovat rovnou na něm :)

Dnes jsem také narazil na jednu chybu při přehrávání hudby (ale na to, že je ovladač pro zvuk v alfaverzi funguje velice dobře. Je celkem zajímavé, že blbne jedině mplayer - skoro mám takový pocit, že jeho autoři použili nějaký ultimativní hack.

Jinak pro dnešek ještě jeden tip pro nadšence do elektroniky - narazil jsem na celkem pěkný e-shop, kde se dá koupit osciloskop Rigol DS1052E za velice pěknou cenu (tak odhadem levněji, než kdyby člověk objednal na Dealextreme, zaplatil CLO, DPH a podobné blbosti - a navíc dorazí dřív).

Takže odkaz:
http://www.batronix.com/shop/oscilloscopes/Rigol-DS1052E.html

Žádné komentáře:

Okomentovat