neděle 14. prosince 2014

Novinky poslední doby

Od posledního zápisu tady uplynulo už hodně času. Nedaří se mi totiž uspořádávat čas tak, aby zbyl i nějaký na psaní delších textů. Proto jsem se rozhodl trochu upravit styl.

Rád bych se od teď pustil do zápisků v podobě krátkých poznámek shrnujících život a publikoval je s periodou zhruba jednu týdně (což opět vzhledem k časovým možnostem a místy hektickému harmonogramu prostě nejde).

A začnu rovnou tím, že projdu to, co se událo od Animefestu:
  • Užil jsem si několik týdnů dovolené - sice ne nikde v zahraničí, ale Morava je taky daleko :)
  • Navštívil jsem srazy Brněnských otaku. Oproti očekáváni tam ale moc známých tváří nebylo.
  • Letos jsem prakticky uplně odignoroval Advik - jediné, co se ke mně dostalo jsou zvěsti o jakémsi "Adviku zima"
  • Byl jsem se podívat na Natsuconu, získal triko s potiskem, které nevypadá špatně 
  • Navštívil jsem Manifest - letos překvapivě výrazně méně alkoholický, než dříve - nejspíš už všichni stárneme. 
  • Opět jsem větší část podzimu věnoval přípravě Akiconu. Místy si říkám, jestli není čas to předat o generaci dál...
  • V práci mi prošlo rukama vybavení za několik desítek mega. 
  • Mega.co.nz je celkem hezké cloudové úložiště s ne až tak použitelným konzolovým klientem. Ale duplicity na něj umí zálohovat přímo.
  • Začal jsem se dívat na Anime. Za poslední dobu Tonari no seki kun, Ore no Twintail a první řadu RWBY
  • RWBY je hodně zajimavá série, která má podle mne naprosto super soundtrack (ktery ale vydali na itunes, takze nekupuju).
  • Rád bych u sérií, které jsem viděl sepsal hodnocení. Ale uvidíme jak to bude s tím časem.
A to je pro dnešek vše. Jestli se mi podaří sepsat něco i zatýden ukáže čas. A nechte se překvapit ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat